دادن یک خط به دهها نفر (ظاهرا قانونی هم هست و همه جای دنیا یعنی کم فروشی، در ایران یعنی عین قانون!) ، دعوا های زیر ساخت با شرکتهای اینترنتی و انداختن مسوولیت به گردن یکدیگر؛ آش شله قلم کاری با چاشنی امنیتی درست کرده که دهان کاربر را سوزانده و چاره ای جز قورت دادن آن را برای کاربر باقی نگذاشته است؛ دهانشان می سوزد و می سازند.
کاربران خبرآنلاین می گویند زمانی که دایال آپ بودیم وضعمان بهتر بود. کاربری نیز می گوید موهای سر و صورتم پشت اینترنت ذغالی سفید شده و یک صفحه را باید چندین بار رفرش کنیم تا باز شود و ...
روی سخنم نه با مدیران، بلکه با فنی های وارد شده در این حوزه است: اگر تازه فارغ التحصیل شده اید، الکی به مدیران ارشد خودتان نگویید که می شود با این راه حل و آن راه حل مشکل را حل کرد، چرا که قرار دادن هر ماژول اضافی بر سر راه، خود کندی به همراه می آورد و دردسر ساز می شود. اگر هم چند سالی است در این حوزه مشغول هستید که دیده ایم چه گلی بر سر اینترنت رده اید؛ امیدی به مدیریت و چاره جویی های شما نیست، پس دست از آزار کاربران اینترنت بردارید.
اگر نیروهای به اصطلاح فنی، مدیران بی تدبیر را ساپورت نکنند، وضعیت اینترنت یک کمی بهتر خواهد شد، چرا که ارشد ها اصلا نمی دانند اینترنت چیست تا آن را دستکاری کنند.
نظر شما