استاد پرویز خرسند در وبلاگ مهمان خود، دل نوشته تازه ای برای خبر آنلاین فرستاده است. "می گویید بنویسم. می پرسم برای چه؟ می گویید برایم وبلاگ درست کرده اید. می گویم: که چه؟ می گویید که آنلاین خبر می دهید و این روزگار عصر آنلاین هاست..."

می گویید بنویسم. می پرسم برای چه؟ می گویید برایم وبلاگ درست کرده اید. می گویم: که چه؟

می گویید که آنلاین خبر می دهید و این روزگار عصر آنلاین هاست. این ها را از فرزندانم نیز شنیده ام. چه فرقی می کند برای من و امثال ما فراموش شدگان عصر شما.

چه بگویم که من از نسل این روزگار نیستم. من هنوز متعلق به شهیدان همه اعصارم. متعلق به هابیل و قابیلم. متعلق به مرثیه های ناسروده مانده ام.

چه بنویسم برای شما آنلاین ها که دل نشین افتد و خوش آید در نگاهتان. دنیای من هنوز توی حسینیه ارشاد می گذرد. هنوز هابیل و قابیل را زمزمه می کنم. هنوز به فکر شهیدان همه اعصارم. این روزها که صفر آغاز شده است و به اربعین امام نزدیک می شویم باز دوباره زیر لب همان هابیل و قابیل را می خوانم که صبح عاشورای سال پنجاه شمسی نوشته بودم و ظهر همان روز در حسینیه ارشاد خواندم.

می دانم که در این روزگار فرسوده بی هویت نا آرام که حرمت هیچ چیز و هیچ کی را نمی شناسد ، این حرف ها نه به کار شما و نه به کا هیچ کس نمی آید ولی من هنوز همانم که بودم. این است که در این ماه آغاز شده باز از شهیدان همه اعصار می نویسم و دوباره هابیل و قابیل را زمزمه می کنم.

برای مطالعه متن کامل استاد اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 38591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوان IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    شما برای ما آنلاینی ها فراموش نشده و نمیشوید قلم شما حکایت از دل برآمدن و بر دل نشستن است شاید از نظر زمانی از نسل ما نباشید اما گفتارتان متعلق به نسل ما و نسلهای بعد از ماست. حکایت شهیدان حکایتی زنده است که مال همه زمانهاست