فارس نوشت:

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «تبریز مه‌آلود» به کارگردانی محمدرضا ورزی در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

علی لدنی، تهیه‌کننده این مجموعه گفت: «سریال روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند و همزمان مرحله مونتاژ را هم سپری می‌کند.»

وی ادامه داد: «گروه این روزها در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری بخش‌های مربوط به کریم خان‌زند با بازی حسام نواب صفوی هستند و پیش‌بینی می‌کنم تصویربرداری تا پنجم بهمن ادامه داشته باشد.»

تصویربرداری سریال «تبریز مه آلود» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی از اواسط تیرماه آغاز شد و این روزها ضبط سکانس‌های باقیمانده سریال شامل جنگ‌های ایران و روسیه در شهرک سینمایی غزالی در حال انجام است. با ضبط این سکانس‌ها تصویربرداری این مجموعه بزرگ تاریخی نیز به پایان می‌رسد.

در حال حاضر تدوین همزمان این مجموعه توسط یلدا چلیبی در حال انجام است تا این سریال طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از 10 بهمن ماه در 26 قسمت به روی آنتن شبکه اول برود.

جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری، شهرام عبدلی، امیر دژاکام، چنگیز وثوقی، ولی الله مومنی، امیریل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، عنایت بخشی، رضا فیاضی، علیرضا علیا، لیلا زارع‌زاده، امیر مهدی‌کیا، علی کریمی‌پور و فقیه سلطانی در این سریال بازی دارند. این مجموعه روایت‌گر جنگ‌های ایران و روسیه از آغاز تا مرگ عباس میزا است.

مکان‌هایی چون تالار بزرگ شهر تبریز، دارالحکومه، میدان بزرگ شهر، مسجد جامع و... از جمله لوکیشن‌هایی است که به صورت دکور در شهرک سینمایی غزالی بازسازی شده است.

54141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • PerSian Girl IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    1 1
    بیچاره کریم خان زند
  • کریم خان زند IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    0 0
    کریم خان زند لر بود نه ترک