«صدبرگ»، «بعد از آن باران»، «بگذار تصور کنم»، «هشتاد سنگ صاف سفید» و «این یکی را هم بخوان؛ لطفاً!» داستان‌های مجموعه‌ «قبرستان سقف ندارد» را تشکیل می دهند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «قبرستان سقف ندارد» نوشته سامان آزادی از سوی نشر چشمه در 104 صفحه با قیمت 2500 تومان منتشر شد. «صدبرگ»، «بعد از آن باران»، «بگذار تصور کنم»، «هشتاد سنگ صاف سفید» و «این یکی را هم بخوان؛ لطفاً!» داستان‌های این مجموعه‌اند.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «کاش می‌شد دوباره بی‌تعارف حرف بزنیم. بیایی و بنشینی پشت پیانو، روبه‌روی این پنج خط موازی نت. پاهات را جمع کنی زیر چهارپایه و تکیه‌شان را مثل همیشه بیندازی روی پنجه‌ها. من بگویم سمفونی نه، مانتو سفید و روسری سبزت را به بهانه‌ای از روی مبل بردارم، تو شروع کنی، باوقار. و من همان‌طور که روی ناز شست شستی‌های سفید توی دلم می‌خوانم، عطر یاس مانتو سفیدت را با ولع فرو بدهم که ای انسان‌ها باشید با هم در زندگی مهربان.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =