درحوزه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی ضعیف عمل کرده ایم

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری با اشاره به اهمیت ورزش ، گفت: ورزش نقش مهمی در سلامتی روح و جسم افراد دارد بنابراین همه اقشار جامعه باید به ورزش کردن روی بیاورند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،«اردشیر دریکوندی گفت: اگر تنها جنبه فیزیکی ورزش مدنظر قرار بگیرد نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد آنچه ورزش را مقدس می کند آمیخته شدن با اخلاق و باروهای دینی است.
وی تاکید کرد: ورزشکارانی که به دو مقوله قهرمانی و اخلاقی توجه کرده اند نه تنها موفق بوده اند بلکه برای همیشه ماندگار مانده اند، نمونه این ورزشکاران پهلوان تختی است که باعث افتخار ایرانیان است.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اگر می خواهیم جامعه ای با طراوت و سالم داشته باشیم باید ورزش و کارهای فرهنگی را به محله ها ببریم ، اگر این امر نهادینه شد موفق هستیم.
دریکوندی افزود: توجه به ورزش و مسائل فرهنگی می تواند درکاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد بنابراین برنامه ریزی ها می بایست دراین حوزه افزایش پیدا کند.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به این مطلب که درحوزه زیرساخت های ورزشی و تجهیزات ورزشی ضعیف عمل کرده ایم ، گفت: متاسفانه کاربری فرهنگی و ورزشی درشهرک ها تازه تاسیس تعریف نشده است و مدیریت کلان در گذشته به این کاربری ها توجهی نداشته است.
دریکوندی تاکید کرد: آسیب های اجتماعی که امروز گریبانگیر جامعه و خانواده ها شده است به دلیل بی توجهی به زیرساخت های فرهنگی و ورزشی است .
وی جزیره ای عمل کردن متولیان فرهنگی را از معضلاتی عنوان کرد که نتیجه مطلوبی در امور فرهنگی در پی نداشته است زیرا اگر تاثیر گذار بود ما شاهد بروز آسیب های اجتماعی نبودیم.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد تاکید کرد : متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی درستی داشته باشند و اعتبارات را یک هدف معین هزینه کنند.
دریکوندی با بیان این مطلب که سرانه فضای ورزشی 50 سانتی متر است ، افزود: این درحالی است که در بسیاری ازشهر های دیگر این رقم بسیاربیشتر است .
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: توجه به زیرساخت های ورزشی و فرهنگی از اولویت های اعضا شورای اسلامی شهر است و دراین خصوص از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهند کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =