برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال‌وبختیاری

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : در کنار طرحهای که درسال آینده دراستان اجرا می شود ۳۰ طرح به عنوان پیشران توسعه تعریف واجرایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری اقبال عباسی در  ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: آب و خاک، کانون اقتصاد مقاومتی و کشاورزی و دامپروری به عنوان مهمترین افق توسعه چهارمحال و بختیاری است.

عباسی تصریح کردد: با توجه به ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری و انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین دولت در این استان می تواند برای رونق گردشگری این استان از سال آینده مؤثر باشد.

وی یادآور شد: اجرایی شدن طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان، باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ویژه حوزه گردشکری مور توجه قرار گیرد.

وی گفت: وصول مطالبات بانکی در چهارمحال و بختیاری و ارائه تسهیلات به طرح های جدید سرمایه گذاری از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در استان پیگیری و اجرایی شود

در غیر این صورت بانک های عامل چهارمحال و بختیاری برای پرداخت تسهیلات به طرح های جدید با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند که تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در استان به بیراهه و انحراف نرود.

استاندار چهارمحال و بختیاریدر بخش دیگری از سخنان خود طرح انتقال آب بن – بروجن را مهمترین طرح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: واگذاری بخش هایی از این طرح به بخص خصوصی از سوی مسئولان شرکت آب منطقه ای استان دنبال و عملیاتی شود.

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی بدهکار به شرکت های خدمات رسان و سایر ادارات دولتی در چهارمحال و بختیاری هر چه سریع تر نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند در غیر این صورت بدهی آنان از سرجمع اعتبارات استانی کسر و تا زمان تسویه حساب کامل اعتباری به دستگاه اجرایی بدهکار پرداخت نمی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سیاستگذاری برنامه های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۳۹۸ در دستورکار مسئولان مرتبط قرار دارد.

طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: سال آینده پیگیری و اجرای ۳۰ پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتی شاخص در کنار سایر فعالیت های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =