در استان همدان باید وفاق، همدلی و هم‌آوایی باشد، هم اکنون، عمده‌ترین مشکل کشور معیشت، اقتصاد، کار و کارآفرینی است که قدمهای خوبی در این زمینه برداشته شده و کسی با شرایط کنونی و گذشته کشور همخوانی نمی بیند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس، که در شورای اداری استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بیکاری بر جوانان نهاوند سایه افکنده است و شهرک صنعتی نهاوند نیز تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد:مجلس دهم ، بنا را بر همدلی و هم‌آوایی گذاشته و یکی از اصول دموکراسی همین است که براین اساس فراکسیونها نیز تشکیل شده است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در دو سال گذشته کرسی مجلس نداشته است، اظهار داشت: سایه سنگین بیکاری در شهرستان نهاوند حاکم شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع بیکاری قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اعلام اینکه از استاندار می‌خواهیم با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در نهاوند وجود دارد نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای شهرستان اقدام کند، تصریح کرد: شهرستان نهاوند در سال 320 هزار تن محصول زراعی و 120 هزار تن محصول باغی تولید می‌کند که متاسفانه به صورت خام از نهاوند خارج شده و ارزش افزوده‌ای ندارد.

وی با اعلام اینکه استاندار همدان صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را تکلیف کنند که نگاه ویژه به نهاوند داشته باشند، خاطرنشان کرد: بحث بیکاری بحثی ملی است ولی در نهاوند 20 درصد جوانان 15 تا 24 سال بیکارند که این مسئله در جایگاه شهرستان نهاوند نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =