۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

تداوم انقلاب به انقلابی‌بودن حوزه‌های علمیه بستگی دارد و ما آماده ادامه راه امام راحل و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم، چرا که مسأله انقلابی بودن حوزه‌ها یعنی در ماه مبارک رمضان از ظرفیت تریبون‌ها برای تقویت نظام و دولت استفاده شود و اگر انتقادی بود به معنای تضعیف گذاشته نشود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حجت‌الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری که عصر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در همدان سخن می گفت با بیان اینکه مسأله ما در موضوع برجام و هسته‌ای موضوع مقام معظم رهبری است و در این زمینه با کسی عناد نداریم، گفت:‌ هنگامی که رهبری فرمودند؛ «در مسأله برجام خط قرمز را زیر پا گذاشتیم»، دولتمردان باید این را بپذیرند که اشتباه شده است.

وی با بیان اینکه ایشان فرمودند؛ «آنچه را که کشورهای 1+5 دادند روی کاغذ بود و آنچه ما دادیم روی زمین»، گفت: اگر حرف ایشان را قبول ندارند بگویند که آنچه آنها دادند روی کاغذ نیست

مدیر حوزه علمیه همدان خطاب به سخنان استاندار خاطرنشان کرد: نظر مقام معظم رهبری از امتیاز دادن آنها این بود که کسی فکر نکند امتیاز را به ما دادند؛ ما باید اقتدار داشته باشیم حرف خود را بزنیم.


مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه این سخنان به معنای نادیده گرفتن زحمات تیم مذاکره‌کننده نیست، خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع از نظام از اوجب واجبات است اما معنای آن این نیست که هنگامی که منتقدی در مدرسه‌ای در خصوص مسأله برجام صحبت کند چنان برخورد شدیدی با او شود و وقتی در جای دیگر از برجام دفاع می‌شود طور دیگری رفتار شود.

وی افزود: در مسأله برجام با هم صحبت کنیم و اجازه دهیم در فضای باز طلبگی مباحثه شود.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه ما پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری را واجب شرعی می‌دانیم چون ایشان جانشین حجت حق بر زمین هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که حوزه‌ها و طلبه‌ها باید انقلابی بمانند.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه اکثر محاسن سفیدها که مشغول خدمت در این استان هستند به جبهه رفته‌اند، گفت:‌ ما مانند مرحوم اشرفی هنگامی که لباس شهادت پوشیدند و فرمودند، «امیدوارم چهارمین شهید محراب باشم»، آماده شهادت هستیم.


وی با بیان اینکه ما عمری در این راه قدم برداشته‌ایم، افزود: روحانیون بزرگترین مبلغان و سرمایه‌گذاران انقلاب اسلامی هستند که اکنون نیز به راه خود ادامه خواهند داد.

موسوی اصفهانی ادامه داد: آنهایی که در انتخابات مجلس خبرگان گفتند به سه نفر رأی ندهید تودهنی خوردند؛ چند نفری نیز که نتوانستند لبیک بگویند در واقع لیاقت نداشتند؛ ما نمرده‌ایم و در این راه افتخارآفرین تا آخرین نفس قدم برمی‌داریم.

وی با خطاب مجدد به استاندار همدان گفت: ما می‌دانیم که استاندار کار دارند اما می‌خواهیم او را حداقل یک بار در حوزه علمیه ببینیم و در اکثر جلسات نیز ایشان را دعوت کرده ایم.


وی با بیان اینکه به عنوان مدیر حوزه علمیه می‌خواهم بدحجابی از ادارات برداشته شود، خاطرنشان کرد: به مدیرکل‌ها نامه نوشته شود که زنان نباید با آرایش، موی باز و غیره در ادارات حاضر شوند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =