پرهیز از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای در سالروز ورود آزادگان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در اجرای برنامه‌های سالروز ورود آزادگان باید توجه به سلیقه‌های گوناگون، لحاظ و از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از قزوین؛ ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه هماهنگی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به استان قزوین، اظهارکرد: آزادگان با صبر و پایمردی در دوران اسارت، درک و شعور ملت ایران را برای تثبیت آرمان‌های انقلاب به دشمنان ارائه کردند و با بازگشت پیروزمندانه، در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب حرکت کردند.

او با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، افزود: در اجرای برنامه‌های این مناسبت باید نوآوری، تنوع‌بخشی و توجه به سلیقه‌های گوناگون، لحاظ و از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز شود.

کبیری گفت: مدیران دستگاه‌ها باید در فضاسازی و اجرای برنامه‌های مختلف فعال باشند و رشادت‌ها و جانفشانی‌های آزادگان را تبیین و تشریح کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به همزمانی این روز با اسارت اهل بیت(ع) اظهارکرد: این همزمانی را باید به فال نیک گرفت و در برنامه‌ها باید از تلفیق این دو موضوع با استفاده از گروه‌های فرهنگی و هنری استفاده شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =