پس از پذیرش ریاست ستاد کروبی سایت حامیان خاتمی با نام "پویش دعوت از خاتمی " با انتشار نامه‌ای آورده است: غلامحسین کرباسچی و عباس عبدی مشکلات شخصی را بر منافع ملی مقدم می‌دارند و به سوراخ کردن کشتی اصلاحات مشغولند

به گزارش فارس، سایت حامیان خاتمی با نام پویش دعوت از خاتمی نامه‌ انتقاد آمیزی را خطاب به غلامحسین کرباسچی منتشر کرده است و وی را به تناقض‌گویی در سخنان و رفتارهایش و سوراخ کردن کشتی اصلاحات متهم کرده است.


این سایت حامی خاتمی در نامه خود خطاب به کرباسچی آورده است: غلامحسین کرباسچی، مدیری که می‌توانست با بهره جستن از توانایی فراوان خود به مهره‌ای برجسته در حاکمیت معاصر ایران تبدیل شود، هم‌اکنون عنوان عنصری پرتناقض را یدک می‌کشد.
این سایت در ادامه با بیان اینکه برخی از تناقض‌های بیانی و رفتاری شما را می‌توان بیان نمود، اما در اینکه پاسخی مناسب و مستدل برای آن داشته باشید عمیقا در شک و تردید هستیم می‌افزاید: خاتمی شبی به یمن یلدای کهن دستی به تفأل دیوان خواجه‌ گرانقدر شیراز زد و غزل برآمده از آن موجبات خشم شما را فراهم آورد، چگونه می‌توان توجیه کرد که تفأل به دیوان حافظ در شب یلدا به رسم دیرین ایرانیان نقض سیاست‌ورزی مدرن است و تفحص در همان کتاب ارزشمند ادبیات و فرهنگ ایران زمینه برای تخریب سید که گویی به رسالت شخصی شما و تیم روزنامه‌نگاری همراهتان بدل گشته است، عین سیاست‌ورزی مدرن است؟

سایت حامی خاتمی در این نامه کرباسچی را به تخریب خاتمی و دفاع از کروبی در مقابل تخریب کنندگان مهتم می‌کند و می‌آورد: چگونه می‌توان از تخریب شخصیت شیخ برجسته‌ نظام ابراز نگرانی کرد و در مقابل آن هشدار داد ولی از سوی دیگر خود پرچمدار تخریب و هجمه به روحانی دیگری شد که حقی عظیم به گردن اصلاحات دارد؟ مگر نه اینکه خاتمی سرمایه‌ای برای همین جنبش مردمی است؟ کدامین انتقاد و فریاد متوجه ماکیاولیست‌ها است هنگامی که امثال غلامحسین کرباسچی و عباس عبدی مشکلات شخصی را بر منافع ملی مقدم می‌دارند و به سوراخ کردن کشتی اصلاحات همت گمارده‌اند و آب به آسیاب قدرت‌طلبان می‌ریزند؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۷
    0 0
    با عنوان مقاله موافقم كه برخوردآندو باخاتمي شخصي است
  • علی بفرویی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۷
    0 0
    سلامبعنوان کسی که آقای کرباسجی را دوستش دارم نمیخوام وازش انتظار درام خودش با حمایت از آقای خاتمی موقعیت خودرا تحکیم کرده وشخصیت والای خودش را حفظ کند
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۹
    0 0
    باعنوان خبرفوق صددرصدموافقم بشرطیکه نامبردگان درصحنه بمانندوبه کاندیدای واحداصلاح طلبان، که به ظن قوی خاتمی است ،اقتدانکنند.
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
    0 0
    بدون شک آقای کرباسچی خاطره 10 سال پیش را در ذهن دارد و اینبار به سمت کسی رفته که از جانب او مطمئن باشد