۰ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان: مذاکره با سرمایه گذاران چینی برای ایجاد کارخانه آسانسور در همدان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: این سرمایه‎گذار چینی برای سرمایه گذاری در راستای تولید آسانسور به همدان مراجعه کرده است اما بعد تصمیم گرفت در شیراز سرمایه‎گذاری کند که در حال مذاکره مجدد برای انجام این سرمایه‎گذاری در همدان هستیم.

وی گفت: کارخانه آسانسور سازی در کشور ما وجود ندارد و این می تواند فرصت مناسبی برای استان همدان باشد.

متین با اشاره به کارخانجات صنعتی در ملایر ادامه داد: به علت اینکه سیم بکسل آسانسور باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشد از سرمایه‎گذار دعوت کردیم که از کارخانجات صنعتی ملایر بازدید داشته باشد و در صورت امکان با شرکت مشارکت کند.

وی از راه‌اندازی واحد تولیدی کربنات کلسیم رسوبی در شهرستان رزن با مشارکت کشور ایتالیا خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این واحد تولیدی در هفته دولت امسال در شهرستان رزن آغاز می‌شود که در صورت راه‌اندازی، اولین واحد تولید کربنات کلسیم رسوبی در کشور خواهد بود.

متین، خاطرنشان کرد: در آذرماه سال 94 جلسه‌ای با سرمایه‌گذار تولید بی‌کربنات کلسیم در تهران داشتیم که تفاهم‌نامه‌ای نیز امضا شده است که براساس این تفاهم‌نامه‌ و صدور جواز تاسیس در آذر 94 قرارداد این طرح با سرمایه‌گذار ایتالیایی بسته شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =