بزرگترین مشکل واحدهای تولیدی همدان کمبود نقدینگی است

زیربخش جدیدی امسال با توجه به گستره صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است، و در این خصوص کمیته‎ای تشکیل و شرکت شهرک‎های صنعتی و صنعت، معدن و تجارت این امور را پیگیری خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ کیوان گردان، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان که در کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: موسسات اعتباری و مالی مکلف هستند واحدهای معرفی شده از سوی ستاد تسهیل را در اولویت کاری قرار داده، و کمبود نقدینگی این واحدها را مرتفع نمایند.

وی با اشاره اینکه در استان همدان شهرک صنعتی تعطیل وجود ندارد، گفت: در شهرک صنعتی نهاوند 23 واحد تولیدی وجود دارد که از این تعداد تنها 15 واحد فعال است.


گردان، در ادامه خاطرنشان کرد: پروانه طرحی که توسط هیأت تولید برچیده شده یا متقاضی، تصمیم برای تولید نداشته باشد را باطل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ستاد ملی به اسم ستاد تسهیل را زیرمجموعه دارد، تصریح کرد: ستادهای فرعی اقتصاد مقاومتی در استان‎ها به عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان با بیان اینکه پایش اطلاعات و طرح‎های مورد نظر باید پیگیری شود، گفت: برخی از واحدهای تولیدی سوله آماده دارند اما واحد تولیدی نیستند پس باید متقاضی آنها عوض شود و یا باید با روش‎های دیگر موضوع دنبال و پیگیری شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =