امام جمعه همدان: برخی به دنبال از بین بردن دین مردم در فضای مجازی هستند

برخی به دنبال از بین بردن دین مردم هستند و متاسفانه در فضای مجازی جملاتی با این مضمون که نباید روزه بگیریم، منتشر می کنند. مردم بدانند کسانی که با خدا، حق و حقیقت جنگ دارند حسابشان جداست، شما به سخنان آنها توجه نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبر آنلاین از مصلی نماز جمعه همدان ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اعلام مطلب فوق در خطبه های این هفته، گفت: جامعیت امام(ره) هنوز برای خیلی از مردم جا نیفتاده است که باید آنها را شناخت و شناساند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام(ره) خاطرنشان کرد: امروز به عنوان یکی از روزهای بزرگ در سراسر دنیا مورد تکریم همگان است.

آیت الله محمدی، با اشاره به حضور میلیونی امروز مردم از سراسر کشور در مرقد مطهر امام(ره)، تاکید کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم بی‎نظیر بود و انصافاً فصل‌الخطابی برای هر فرد به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جامعیت امام(ره) خیلی، برای مردم جا نیفتاده است که باید آن را شناخت و شناساند.

وی خواستار توجه به راه امام و آرمان‎های ایشان شد و گفت: در جامعه منهای دین و ارزش‌های اسلامی، کسانی در رأس امور قرار می‎گیرند که فقط ظلم می‌کنند، بنابراین همواره باید تابع رهبری و مبانی دینی بود.

محمدی با بیان اینکه اگر امام را توصیف کنیم می‌بینیم جامعیتی که خداوند به ایشان بخشیده بی‌نظیر است، تصریح کرد: ایشان در عرصه فقه، سیاست، بندگی، عرفان ، جامعیت داشتند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =