۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۱

سروش صحت

پیام سلامت دیشب مرد. علت مرگ او اصابت قندان به سر عنوان شده است. پیام در واپسین دم و قبل از پرواز آخر از دوستش رضا پرسیده بود: « آیا ال سی دی سالم ماند؟» که رضا به این سوال با چشمانی گریان پاسخ مثبت داده است. پیام گفته است: «خوشحالم...» و بعد اضافه کرده است : «دیدی آخرش هم نتونستم بعضی از هنرمندان توانایی را که دوست داشتم از نزدیک ببینم. قسمت نبود یه دوره جشنواره را از اول تا آخر تهران باشم...» و بعد مرده است.

دقایقی بعد پلیس به خانه مراجعه می‌کند، مرجان خانم از طریق پشت بام متواری می‌شود، مامورین پلیس به تعقیب او می‌پردازند، چند کوچه پایین‌تر در حالی که مرجان خانم قصد مقاومت داشته ولی پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری او می‌شود. مرجان خانم ابتدا همه چیز را انکار می‌کند و تمام گناهان را به گردن رضا می‌اندازد و می‌گوید: «رضا  قندان را به طرف سر پیام پرتاب کرد.» اما بعد که اثر انگشت مرجان خانم روی قندان پیدا می‌شود مرجان خانم می‌گوید: «نمی‌خواستم قندان را پرت کنم... رضا من را به این کار تشویق کرد و من اغفال شدم.» رضا در گفت‌و‌گویی با نگارنده ضمن تکذیب این ادعا اعلام کرد که تصمیم به متارکه با مرجان خانم گرفته است. از رضا پرسیدم: «آیا قصد ازدواج مجدد دارید؟» او پاسخ داد: «بله قطعا. به زودی خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.» درجیب پیام کاغذی پیدا شده است که بر روی آن نوشته شده است «یادم باشد فیلم‌های درباره الی و اشکان و انگشتر متبرک را مفصلا آنالیز و بررسی کنم و به آن‌ها بپردازم. و هدیه خیلی خوبی به پاس قدردانی از زحمات مرجان خانم و رضا برای آن‌ها بخرم.» اما افسوس که... روحش شاد.

علت این که من امروز این ستون را به جای مرحوم پیام سلامت نوشتم این است که به دلیل شباهت ظاهری بین اینجانب و عزیز از دست رفته، دوستان مرا گزینه مناسبی برای این کار دانستند. البته امید بنکدار و کیوان علی محمدی معتقدند، یقینا خود پیام مرا برای نگارش این ستون انتخاب کرده است. روحش شاد.

و اما جشنواره، جشنواره هم با تمام فراز و نشیب‌هایش امروز تمام می‌شود. یادش گرامی.

 

آگهی ترحیم
به نام خدا
هر گل که بیشتر به چمن می‌دهد صفا
گلچین روزگار امانش نمی‌دهد
با نهایت تالم و تاسف درگذشت ناگهانی همکار توانا، خوش اخلاق و خوش آتیه‌مان جوان ناکام، مرحوم پیام سلامت را که در سانحه‌ای دردناک دار فانی را وداع گفتند به اطلاع عموم می‌رسانیم. پیام جان تا ابد در قلب ما جا داری. روحت شاد. به همین مناسبت، هفته آینده مجلس ترحیمی در منزل آقای ح.ا برگزار خواهد شد. امید که با حضورتان تسلی‌بخش بازماندگان باشید. آدرس و زمان برگزاری بعدا اعلام خواهد شد.
ح.ا (حمیدرضا ابک)، ح.م (حسین معززی نیا)، امیر قادری، نیما حسنی نسب، آرش خوشخو، امیر پوریا، بابک غفوری آذر،  و ه.ت (هنرمند توانا) 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشید IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۲
    0 0
    یادداشت های داستان گونه و طنز سروش صحت که توی این مدت دنبال می کردم و امشب تمام شد جالب بودند .پایان هم بهتر از این نمیشد .توی این فضای جدی جشنواره و فیلمساز و نقد وخلاصه از این حرفها این یادداشت های طنز جایگاه خودش را داشت . فرشید